fredag 20 april 2007

Lite skrynkligare... :-)

"Våren väcker allt till liv, allting börjar om på nytt" heter det i Kristina från Duvemåla. Och nog är det en tid då mycket händer - somligt når sin ände och annat tar vid; det är en omvälvande tid i flera avseenden.

Hursomhelst, idag skiner solen igen, men det är kallt och riktigt blåsigt i luften efter ett par dagars regn... ...fast det känns varmt och gott inombords, och det är viktigare. I morse blev jag grattad på sängen av min fina fru (och tack alla snälla som skickat ett kort eller sms etc. - det betyder mycket att bli sedd) - jag fyller nämligen ett kvarts sekel idag :-) När man tänker på det är det nästan lite smått hisnande hur många procent av livet man redan har i bagaget; lite av Mitt liv tills idag, för er som känner igen den (från Macken) ... Men det är inte dumt ändå, att dagar läggs efter varandra - det finns mycket att vara tacksam för och mycket att se fram emot!

Jag tackar för ordet för den här gången

/EW

2 kommentarer:

osovega sa...

Hejsan!
Och jag får passa på och sæga grattis i efterskott! :) Låter som om ni har det vældigt fint!

Kul å ser att fler har bloggar, lite få kommentarer har, kan jag tycka.

Ha det!
Christoffer

Anonym sa...

Tja!

Mycket mysig blogg får jag säga. Kul att få följa med lite i vad som händer och så i varda´n.

Vi hörs la

David