onsdag 15 juni 2011

Lite av varje

Ni får urschmäkta mig fantastiskt dåliga sinne för blogguppdatering. Vi tappar byxorna här hemma, i alla fall Erik och jag. Junis gör det då rakt inte och vad Musse gör eller inte gör med byxor kan jag inte svara på. Erik har minskat 7 kilo sedan vintern, mr karaktär himself. Det enda dumma är att förra sommarens shorts liksom blir för mycket gangsta.


Något annat revolutionerande är att jag nu har tvättat av mig mitt söta klister. Vår minitant lärde sig äntligen att krypa för några veckor sedan och utforskar nu världen. Det är haleluja för min del kan jag lova.


Fina Karl har varit här och röjt också såklart!


I helgen hade vi hemgruppsavslutning i miss C:s torp. Regnet vräkte ner hela dagen medans vi åt fantastisk brunch och sommarbuffé.

Junis hade en gnällig eftermiddag och i bilen på vägen hem forsade blodet ur munnen - tand nr 4 kikade fram såklart.

BVC-time idag och 10-månaderskontroll lite i förtid.

Det luktar inte citronmuffins i vardagsrummet. Skötbordsdags.

Kram!

Inga kommentarer: