tisdag 16 februari 2010

Prank!

Igår anordnade vi en filmkväll för eleverna på mitt eminenta program (GLU). Succé. Sen har jag fått mersmak på "estetisk verksamhet" sedan tack för att du kom-grejen, så jag var bara tvungen att dokumentera:
På något mystiskt sätt (jag är av olika skäl förhindrad att uttrycka mig mindre vagt) omlokaliserades rektorns konferensbord i hans arbetsrum och ersattes av ... ett biljardbord!! Mycket roligt :-) Kronan på verket fick bli en vattenpipa på skrivbordet.
.
Till det fina hör att självaste Skolverket kom på besök i morse... Han var väldigt mån om att få rummet återställt bums ... och lurar fortfarande på vem som ligger bakom. Så kul har vi på min arbetsplats - ingen går säker ;-)
.
.

.
Hör gärna av er med practical jokes-glimtar från er egen vardag :-)
.
/Erik


1 kommentar:

Anonym sa...

Altså Erik. I LOVE YOU. Ett gött skratt här jobbet!! Kram från brorsan på Tureborg!