söndag 13 september 2009

Schugoschuuuu

Schugoschuuuu fyller man bara en gång har någon sagt mig. Jag valde att fira detta, allt för att piffa upp hösten som kryper sig inpå.
.

Bästa Fru J är bara för bra, finfint armband!
.

...

.

.

.

Dags för systemlek och maffia. Jocke anklagar Emelie?!
.
.

Carins glädje.
.

Palle såklart.
.

.
Musse hittade snart Emmas knä.
.

.

Tack för besöket. Och fina presenter. Och skratten. Och värmen.
...öö
Och tack för sms, facebookgrattis, vykort och telefonsamtal från när och fjärran. I år slogs dessutom ett rekord eftersom samtliga av mina manliga syskon kom ihåg dagen, yyeaa! Nu väntar vi in Thomas, Kristina och Jonna.
.....
Puss! /Fru W

5 kommentarer:

Elina och co sa...

GRRRRATTIS allra finaste Mickan! Jag som peppat hela fredagen lyckas ändå med konststycket att proppa lördagen full och komma med söndagsgrattis istället...felåt!

Skönt att dagen verkar ha varit på topp, du är toppen nämligen. Aj löööv jo!

Kärlek E

Elina och co sa...

Ps. Jag ÄLSKAR ros-klänningen. Vill ha, vill ha, Resteröd? ;)

Anonym sa...

Taack fina vän. Alla dina ord värmer. Inget Resteröds utan Löndön denna gång.. ni kommer väl ner och fyndar nästa sommar också??!! Kärlek right back at ya! /Fru W

E-M sa...

Maten såg jättegod ut, synd vi missade festen

Anonym sa...

Ja det var tråkigt, inte minst för oss. Men jag måste säga att ni faktiskt hade en ordentligt legitim anledning att inte dyka upp :-) Kramar till er!