måndag 6 augusti 2007

Simpsons filmen

Nu är den sedd och bedömd. Eftersom jag tidigare delat ut fluffkuddar vid evenemang som detta så fortsätter jag i samma anda. Filmen får 2,5 fluffkuddar av mig, Erik håller nog med. Det sa liksom aldrig klick (bästa tänkbara motivering). Skönaste replik får man redan då man ser trailern, Mr. President uttrycker sig med orden "I was elected do lead, not to read" med en tydlig Schwarzeneggerbrytning.
.
Skrubbade ugn igår, skittråkigt! Nu ska jag vässa skruvdragaren och få ner rullgardinen.
.
"Inte genom styrka, inte genom kraft, utan genom min Ande, säger Herren Sebaot" (Sakarja 4:6)
.
Frid! /Mickan

1 kommentar:

Anonym sa...

Oi, achei teu blog pelo google tá bem interessante gostei desse post. Quando der dá uma passada pelo meu blog, é sobre camisetas personalizadas, mostra passo a passo como criar uma camiseta personalizada bem maneira. Se você quiser linkar meu blog no seu eu ficaria agradecido, até mais e sucesso.(If you speak English can see the version in English of the Camiseta Personalizada.If he will be possible add my blog in your blogroll I thankful, bye friend).